Nieuw bestuur gezocht!

Alle projecten zijn weer terug in Nederland en het bestuursjaar komt weer ten einde. Dat betekent dat we op zoek zijn naar zes nieuwe enthousiaste bestuursleden die de projecten voor volgend jaar verzorgen. Het bestuur van 2017-2018 zal in oktober afscheid nemen en een nieuw bestuur aanstellen. Daarom zijn wij op zoek naar jou!

Het bestuur van Stichting SAVIE is een parttime en vrijwillig bestuur. Dit betekent dat je één keer per twee weken twee tot drie uur vergadert en dat je niet betaald krijgt voor je bestuursactiviteiten. Door de samenwerking met verschillende mensen en organisaties leer je veel over jezelf en over hoe een organisatie in elkaar steekt. Het bestuursjaar duurt van oktober 2017 tot oktober 2018.

Het bestuur van SAVIE bestaat uit zes personen met ieder een specifieke functie: voorzitter, secretaris, penningmeester, lid public relations, lid intern en lid projecten. Naast deze toegespitste onderdelen per functie, staat samenwerking centraal binnen het bestuur. Je houdt elkaar onderling op de hoogte en helpt elkaar waar het nodig is. Daarnaast vallen verschillende verantwoordelijkheden van de functies soms samen met die van een ander bestuurslid. Tot slot zijn er ook dingen die men als bestuur samen dient te beslissen, zoals de selectie van vrijwilligers.

Ben je student en heb je interesse?

Stuur dan uiterlijk 15 september voor 23:59 je cv en motivatiebrief met daarin twee voorkeuren voor bestuursfuncties naar info@stichtingsavie.org. Hierna zal je uitgenodigd worden voor een gesprek. Ook voor vragen kun je altijd het bestuur mailen!