Aanmeldingsformulier

Let op! De deadline van het aanmelden voor de projecten van SAVIE voor de zomer van 2019 is al voorbij. Je kunt het aanmeldformulier nog wel invullen, je komt dan op onze reservelijst te staan. Mocht een vrijwilliger onverhoopt toch niet mee kunnen op project dit jaar, dan kunnen wij contact met je opnemen!

Persoonlijke gegevens

Naam (verplicht)

Voorletters (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Geboortedatum (verplicht)

Welke studie volg je en in welk jaar zit je? (verplicht)

Welke talen spreek je? (verplicht)

Ervaring

Heb je ervaring met het werken met (lichamelijke en/of verstandelijk gehandicapte) ouderen / jongeren / kinderen? (verplicht)
JaNee

Zo ja, vertel ons je ervaringen?

Voorkeur

Hieronder willen we je vragen om je voorkeuren voor de projecten aan te geven en eventueel projectleiderschap. Als projectleider ben je extra betrokken bij de stichting, vorm je de schakel tussen je projectgroep en het bestuur, zorg je voor een goede sfeer binnen de groep én maak je meer kans om mee te kunnen op het project van jouw eerste keuze. De projecten voor zomer 2018 zijn Sarajevo, Belgrado, Stamnica, Zenica en Veliko Gradiste.

Wat is je eerste keuze? (verplicht)

JaNee

Wat is je tweede keuze? (verplicht)

JaNee

Wat is je derde keuze? (verplicht)

Motivatie project

Waarom wil je graag als vrijwilliger meewerken aan dit project? (verplicht)

Waarom denk je dat je geschikt bent? (verplicht)

Heb je zelf nog op- of aanmerkingen?

Overig

De projecten van SAVIE kunnen lichamelijk en geestelijk veel van je vragen. Zijn er in je gezondheidstoestand zaken die van belang zijn voor een project en waar we rekening mee moeten houden? (verplicht)

Zo ja, waarmee en hoe?

Ben je wel eens in aanraking geweest met Justitie? (verplicht)

Zo ja, op welke manier?

SAVIE

Op welke manier heb je over de projecten van 'SAVIE' gehoord? Meerdere keuzes mogelijk (verplicht)
E-mailWebsiteFacebookInstagramPosterCollegepraatjesVrienden of bekendenSocial mediaZadelhoesjesFolderAnders

Indien je 'Anders' hebt ingevuld, waar ken je 'SAVIE' van?

Ben je al eens eerder mee geweest met ‘SAVIE’? (verplicht)
JaNee

Zo ja, met welk project en in welk jaar?

Ben je naar een van de voorlichtingsavonden geweest? (verplicht)
JaNee

Zo ja, op welke datum (5, 13 of 21 februari)?

Let op! Als je besluit mee te gaan op project, zal je ook 3 dagdelen collecteren in de eerste week van juli (1-6 juli 2019) en volg je samen met je projectgroep een projecttraining. Alle overige activiteiten zijn niet verplicht, maar aanwezigheid wordt natuurlijk wel gewaardeerd! Bedankt voor je inschrijving!

Hierbij verklaar je dat je dit formulier naar waarheid hebt ingevuld