logo-fonds-1818

Fonds 1818 een vermogensfonds dat maatschappelijke projecten steunt in de regio Delft, Zoetermeer, Den Haag, Leiden, Duin- en Bollenstreek en tussenliggende gemeenten.

fastFAST maakt ieder jaar deel uit van onze financiële afhandeling en we werken in het bijzonder samen met accountant Jan-Pieter Goossens.

Logo-Bisschop-Bekkers1

Stichting Bisschop Bekkers, een stichting die een bijdrage wil leveren aan de verbetering van de leefsituatie van mensen met een verstandelijke beperking of een ontwikkelingsachterstand, steunde dit jaar ons project in Stamnica.

lse_logo

Leidse studenten Ekklesia, een geestverruimende plek voor inspiratie en zinsgeving. We maken gebruik van het pand van de LSE en werken samen met ons toeziend lid Rob van Waarde.